bennanneyim Güvendim alışveriş yaptım ama yine de içime kuşku düştü. Kapıda ödeme yaptım. Bugün dağıtımda kargo. Daha önce bu siteden alışveriş yapan var mı
momyy280_ bennanneyim ürünler elinize ulaştığında güncelleme yapar mısınız uygun fiyatlı ise ben de oradan alayım
Busranur_mnts bennanneyim kapıda ödeme yapmanız iyi olmuş ben şnternetten kumaşları pek güvenemiyorum dokunup almaya daha çok içim siniyor siz beğenirseniz yumuşaklığı pamuk oranını falan yazar mısınız uygunsa ben de alırım
Dinolisoo bennanneyim aklınızda soru işareti kalan markaları şikayetvar.comda aratın. Dolandırıcıysa direkt çıkıyor zaten şikayetlerden. Bu dediğiniz sayfada ürünler geliyor ama değişim ve iade de sorun yaşıyorlar anladığım kadarıyla ama ürünler geliyor.
bennanneyim momyy280_ tamamdır. Ben bir 10 gün önce falan ilkgun bebe den alisveris yaptım memnun kaldım. Tek sorun kalıpları küçük. Oraya da bakın isterseniz 🫶🏻
bennanneyim Busranur_mnts tamamdır. Ben bir 10 gün önce falan ilkgun bebe den alisveris yaptım memnun kaldım. Tek sorun kalıpları küçük. Oraya da bakın isterseniz ❤️
bennanneyim momyy280_ Busranur_mnts Böyle geldiler. Ben beğendim. Parasına göre kaliteli. Ama tavsiyem büyük isteyin. Benim bebeğim 7 aylık 12-18 aylık aldım krem yakası ayıcık olan badi biraz dar geldi ama salopet tam oldu.
momyy280_ bennanneyim teşekkür ederim bakayım oraya da kısa süreli giyeceği için çok para vermek istemiyorum orta kalitede ucuz olsun istiyorum
Busranur_mnts bennanneyim oy maşallah çok yakışmış 😍😍 benimki daha yolda beklemedeyiz 🤭 yenşdoğan kıyafetlerini falan e bebekten aldım arrık aldıklarımı 3 6 aylık falan alırım
momyy280_ bennanneyim teşekkür ederim fikirleriniz için öyle yapacağım Bu arada çok tatlı olmuş bebeğiniz