arsesraa Deletedmom_878 valla ben de kendim için öyle düşünüyorum eşim de üzülmeyeyim diye bekleyelim hep erken yapıyorsun diyor ama insanın içine doğuyor bence ya
arsesraa dilan128_ hafif bi karın ağrısı arada da batma oluyor ama regl belirtisi de olabilir bunlar bilemedim