mavi123_ Arkadaşlar 2 gün önce 2. sezaryenimi yaptım. Dikişlerin yeri ayağa kalkınca ağrıyor yürüyemiyorum yani ara sırada dikişlerimin izasında sancılı bir ağrı giriyor. Normalmı kızlar sizdede oluyormu böyle?
Jrnfudjrjr mavi123_ 9.gündeyim bahsettiğin ağrılar haylen var böyle giderse tamamen toparlanmam 40 günü bulur
Songul606_ Daisyy000 ben çok sık olmasa da sarmıştım rahim toparlandığı için ağrı olur bence sar canım iyi gelir sana hem sezeryan göbeğin olmaz
Daisyy000 mavi123_ İşte kendini zorlayıp dik durursan ora açılıyor daha az acıyor canım. İlk sezaryenimde acıyor diye hiç dik durmadım geç iyileştim.8 gün önce 2.sezaryen oldum,ilk kalkışta kendimi zorladım gobegimi tutup dik durdum çok daha kolay geçti süreç
Daisyy000 mavi123_ Ağrı kesici iğneyi 12 saatte 1 yaptılar. Ağrım var diyip ekstra istediğim de oldu. Ağrınız varsa hiç gelip yapacaklar diye beklemeyin söyleyin yapsınlar boşa acı çekmeyin