1Uykusuzanneee nazlisenabuyurman bir oğlum daha olsa muhtemelen adını Kutluhan yada Kutay koymak isterim🤭
gamze6p @nazlisenabuyurman birinci oğlumun adı Engin Alparslan ikincisinin de inşallah Göktürk olacak