Kızlar selam 17 aralıkta ovitrelle vurundum .
Hiç belirtim yoktu . 9. Günden itibaren akıntım başladı. Bugün de sanki göğüslerim daha şiş ve dokununca acıyor gibi .
Dün test yapmıştım ilk olarak , çok silikti .
Ama sanki bugün testim düne göre daha koyulaşmış ve belirgin geldi . Sizce pozitif olabilir mi ? 14. Güne kadar tekrarlamaya devam edeceğim .
- Gün ve 11. Gün testlerimi ekliyorum 🥺 İnşallah bu ay o aydır 🫢🌸

