@“bebisleben”#geçmis olsun doğuma kadar sizinle devam eder sadece ara sira azalır artar bence hem kilodan kaynaklaniyor hem de bol bol yuruyememekten. İlk gebeliğimde ayaklarim şişti 8. ayda olması lazım. Şuan 6 aylık oldum 3 aydan beridir devam eden ellerimde şişlik var bazen azaliyor seviniyorum ama asla tam geçmiyor hamileliklere özel bunlar ayaklarda ellerde ve dişlerde sorunlar olabiliyor