justagirl Kimyasal yada dış gebelik olma riski çok düşük sadece gıcık doktor seni korkutmuş takılma sakın🤦 beta değerin çok güzel çıkmış maşallah artarak devam etsin inşallah 2 gün sonra tekrar kan ver 6.haftada kese gözükür🤲
Hiç üzülme moralini hep yüksek tut o bir kere nasip olduysa sağlıkla gelir rabbimden♥️