hayirlisi06 duygus3lin kolay bir doğum olsun 😍bende ocağı görmek istiyorum ya hayırlıca insAllah… Ama 1 ocak tatil değilmi nasıl gün verdi dr
Mhilal55 duygus3lin ayyy benimde benimde . Aslında 9 ocaktaydı sezeryan tarihim bizimki uslu durmadığı için 1 ocağa çekmek zorunda kaldım doktorum 😍 bakalım az kaldı sağlıkla kavuşurız inşallah