Ebbruu haftaniz daha fazla ilerlemeden bir an önce dikiş atılmalı , bu haftalardan sonra bebek büyüyecek ve ağırlık artıcak rahim taşımayabilir. Size bir post önericem ,( serklaj sonrası gün gün ) postuna bakabilirsiniz. Benimde 21. Haftada dikiş atıldı. Çok şükür 35. Haftaya ulaştık bol bol istirahat ettim iğneler ve progestan yardimiyla. Sizde gecikmeyin , belli Bir haftadan sonra risk artıyor dikiş bile atilamiyor. Size şuan ki tavsiyem , ayaklarınızı uzatın ve bol bol dinlenin , merdiven cikmayin ,is yapmayin. Geçmiş olsun , umudunuzu kaybetmeyin sizin durumunuz da binlerce kişi var, önlemi alındıktan sonra 40 haftaya ulaşan arkadaşlar da var.