Kızlar sütüm cok cok az olduğu için kızıma doğduğu günden beri hipp organic combiotic mama veriyordum şuan doymuyor Aptamil prosyneo mamaya geçiş yaptık ama oda gaz yapti kabız yaptı bide pek sevmedi 30 CC ancak içiyor uyanıkken içmiyor uyku arasında biraz fazla içiyor Bebelac Gold mama ya geçiş yapacağım kullanan anneler memnun mu acaba