zhr0 Merhabalar 25+5 günlüğüz bugün ve bebekte 2 gündür aşırı hareketsizlik var hissedemiyorum normal mi? Ağrı sızı hiçbirşey yok şükür
erkekannesi1_ zhr0 hareketleri hissedip tekmelerimi hissedemiyosun yoksa hiç mi Bu haftalarda normal ılık bir duş al sessiz bir yere geç çikolata ye soluna uzan bekle Ama hareket bile hissetmiyorsan doktora git canım inşallah birşeyi yoktur
gebesbiranne zhr0 canım o haftalarda bende de aynı oldu 2gün sonra tekrar normale döndü muhtemelen sık hareket ettiği için Plesanta öne gelmiş olabilir yer değiştikçe hissedersen eğer ağrın sızın Allah korusun birşey olursa git doktora onun dışında endişelenme
sunbloom123 zhr0 elinle hafif göbeğine bastırdığında ufak kıpırtılar hissediyomusun bunlar bile geçerliymiş sırtınıza dönmüş olabilir o yüzdende hissetmiyo olabilirsiniz
papatya_47 zhr0 28 haftadayım şimdi bazen çok şiddetli tekmeler atıyor bazende minik minik hareketler yapıyor çok normal bunlar. büyüdükleri için alanlarıda daralıyor .
zhr0 erkekannesi1_ yapıyorum çokça bunu bazen o kadar hareket etmiyor ki uzanmam şekerli birşeyler yemem bile fayda etmiyor ama şuan içim rahatladı hareketlendi çok teşekkürler
zhr0 sunbloom123 elimle bastırdığımda karnım acıyor bazen tepki veriyor bana bazen vermiyor ama rahim acısı gibi karnım acıyor onu hissedebiliyorum
papatya_47 Bende 25 haftadan sonra az hissetmeye başladım bebeğimi . Hatta doktora gitmeyi düşünüyordum fakat çok küçük bir kıpırtı hissettim içim rahatladı. Bide bu haftalarda uyuma süreleri 16 -20 saat olduğunu öğrendim.
zhr0 papatya_47 sanırım evet bende çok fazla saat hareketsiz kaldığını gördüm Allahtan bir kaç saat öncesine kadar biraz döndü hareketlendi içim rahatladı
sunbloom123 zhr0 evet acı oluyo bazen ama kıpırtı gibi bişeler hissedince de için rahat olsun canım pozisyondan kaynaklı hissedilmiyo olabiliyo