Ankara şehir hastanesinde dün sabah 9 da randevum vardı,işten öğlene kadar izin aldım,doktor burada değil sınava gitti dediler,ben de öyleyse sabah geleyim dediğimde 15 gün ceza yersiniz bekliceksiniz denildi,şikayet birimine inip doktor olmayabilir ancak ben geldim neden ceza yiyorum dedim,şikayet birimindeki kadın hem şikayetimi almadı hem de doktoru arayıp ismimi vermiş,işyerinden azar işittim gitmediğim için akşam 4 e kadar aç bekledim test yapacağız dedikleri için,4 de girdiğimde doktor beni sen mi şikayet ettin çık dışarı dedi…. Nefret ediyorum bu sistemden