Benim 8 aydır idrarda keton çıkıyor niye bilmiyoruz, ben su içmiyorum dr su içmediğin için ya da iyi beslenmediğin için olabilir dedi diğer değerlerim normal çünkü. Bu arada ben de 88 ile kaldım kiloluyum, belki de kilodan. 5 farklı doktor gördü tahlilleri kimse üzerinde durmadı