karsu_62 Merhaba kızlar iğneden sonra iğnenin etkisini görmek için gebelik testi yapmıştım kopkoyu iki çizgi çıkmıştı 7. Gün silikleşip 8. Gün kaybolmustu bugün tekrar yaptım silikleşmiş gebe olabilir miyim yoksa çok mu erken
bkb35 karsu_62 canım iğnenin etkisinin geçmesi için 14 gün geçmesi lazım diye biliyorum ben öncesi hep yalancı pozitiflik veriyor
medisinbebisi karsu_62 12.gün de tekrar test yap net sonucu o zaman alırsın. Hayırla kolaylıkla gelsin inşallah bebişin🥰
karsu_62 İğneden sonra beklemek günleri saymak çok heyecanlıymış 2 yumurtam olmuştu 18 ve 20 mm umarım biri oluşmuştur, inşallah olur diye dua ediyoruz rabbim çok şükür oldu sevinci yaşatsın hepimize
elagndgdu karsu_62 canım günaydın. Aynı günlerde test yapmışız. Ben kasım ayında hamile kaldım ovitrelle ile. Dediğin gibi iğne etkisine bakmak için test yapıyordum 8. Gün tamamen negatife dönmüştü sabah ve akşam yapmıştım. 9. Gün inanılmaz silik bir şekilde çıktı hatta ben dedim yok benim gözüm öyle görüyor. Eşime de söylememiştim negatif demiştim 9. Gün için. 10. Günü sabahı ilk idrarla test yaptım ve çok şükür belli bariz silik pembe çizgiyi gördüm hemen kan verdim 16.64 çıktı beta. Sonra iki günde bir düzenli kan verdim ve şuan 7+3 haftalık hamileyim. İnşallah sende hamilesindir canım 💗
elagndgdu karsu_62 Gün silik olanı direkt negatif diye atmıştım gözüm oyun oynuyor sanmıştım. Ama 10-11-12 günlerin fotosunu koyuyorum bak
karsu_62 elagndgdu umarım güzel haberi bende alır burdan paylaşırım inşallah sonucunuz bana umut oldu
elagndgdu karsu_62 inşallah 🙏🏻 sizde 2 yumurta oluşmuş ne güzel düşünün ki bende 1 tane yumurta oluşmuştu yalnızca
karsu_62 dilan128_ akıntım oluyor ara ara mide bulantısı hafif var dün geceden beri birde kasıklarım ve belim ağrıyor