sibelhmn 7 haftalık gebeyim. Akşam 11 gibi sağıma doğru uzandım ,kalkıp yurudugumde baldır kisminda ağrı hissettigimden topallayarak sekerek yurumek zorunda kaldım ,hala gecmedi ,bacağımın üstüne basamiyorum,böyle bir durum yaşayan var mi