Babylove111 Kizlar 36 haftadayim kilosu 2600 dedi karin cevreside 1 hafta geride zaten.doguma 2 hafta var.ne yapmaliyim yemeliyim🙏
Nisanmomy Babylove111 canım bebişin sağlıkla gelsin 🙏kaşar, avakado, ceviz, yumurta, muz, kefir tüketmeye çalış. Bunlar bebeğe kilo aldırıyormuş
Busranur_mnts Babylove111 çok da az değil canım normal doğumsa 2 3 4 haftan daha var besleyici gıdalar ye bebeğe de yarar daha kilo alır inşallah her bebek aynı olmuyor bazıları minyon oluyor görğmcem de kuzenim de 2.5 kg doğurdu maşallah bebekleri sağlıklı benim de genel gelişimi 1 hafta geride 31 haftada 1600 dediler 34de gidicem bakalım o zamana ne olacak
Yayagmur Bir ay önce bebegimi 37. haftada 2,5 kg kucağıma aldım çok şükür mama takviyesi ile toparlamaya çalışıyoruz ben de ilk başta korkmuştum ama korkulacak hiçbir şey yok içiniz rahat olsun
Hashasim2020 Az değilmiş ya 2500 geçimce iyi zaten. Muz, kaşar, ceviz, badem, fındık, kefir, avokado, tahin, et, somon, kabak çekirdeği, yoğurt, nesquikli süt bunlar çok güzel aldırıyor bebişlere
Mzgnn0234 Babylove111 benimde bu haftalarda öyleydi. Tak 36 haftalık 2.800 dü. Ben iki hafta sonra ki kontrolüme kadar muz süt kaşar peynir ( kilo yaptığını bilmiyordum) yedim gittiğimde doktor çok şaşırdı 3.800 olmuştu. Size de tavsiye ederim.