Hello kızlar. 38+5te 2. Sezaryenle doğum yaptım 5 sene sonra. 2. Olduğu için planlı oldu. Madem seçim hakkım var uyumlu bir tarih olsun dedim ve 25.12.25 tarihini seçtim. Hem kandil günü hem de rakam olarak uyumlu bir gün 🤗 doktorumla planladığım üzere sabah 10da hastaneye gittim yatışımı yaptım. Standart oda ücreti ödemiştim şansıma standart oda kalmamış aynı ücretle suit oda verildi 😅 şansını daha doğmadan getirdi prensesim 🥹 keyifle odaya geçtik ailemle süslemeleri yaptık hemşire geldi damar yolumu açtı sonra herkesle vedalaşıp ameliyata gittik. Eşim de ameliyata girdi bu arada. Bebişin sesini duyar duymaz ağlamaya başladım hiç ikinci gibi değildi sanki her şeyi ilk kez yaşıyorduk ekip çok güler yüzlü doktorum çok pozitifti bunların da etkisi vardı kesinlikle. Bebeği temizlediler fotoğraf çektirdik dikişim yapıldı dinlendikten sonra odama alındım. 12.39da doğurdum akşam 21 gibi ilk yürüyüşümü yaptım. İlk doğumumda çok ağrı vardı bunda daha kolay oldu çok şükür hemen ayaklandım. İkinci üçüncü kez derken alıştım gitti. Pansımanlarım kontrollerimiz yapıldı. İlk doğumumdaki gibi depresyon belirtileri yok şimdilik 🧿😅 sadece biraz uykusuzuz olsun biz bu yola bilerek çıktık 😂 yarın taburcu olacağım inşallah eve geçeceğiz ve gerçek maraton başlayacak. Memorial Bahçelievler’de doğum yaptım temizlikçisinden doktoruna herkes harika çok memnun kaldım yine doğursam yine burayı seçerim belki de pozitif ayrılmamı sağlayan hastanedeki deneyimlerim olmuştur bilemiyorum. Allah herkese sağlıklı evlatlar ve doğumlar nasip etsin. Ben elendim darısı başınıza 😅🐰