3melekannesiyim 35 haftalık olduk bursa şehir hastanesine randevu bulamıyorum hafta ilerlediği için randevu olmadan bakarlar mi acaba
hurremintorunu 3melekannesiyim canım sağlık ocağından da randevu oluşturuluyormuş sanırım aile hekimine falan gitsen ayarlıyorlar herhalde öyle bişi duymuştum
love_momy Ben 38.haftada gittim belirttim o kadar son haftalar diye yok randevusuz bakmıyoruz olmaz deyip kapıdan çevirdiler. Zaten randevu bulmak zor bır de kalkıp son haftalarda randevu aramazsın ya acayip sinir olmuştum ve acilden gözüktüm
3melekannesiyim love_momy çok saçma ya son haftalar ben Malatya da araştrma hastanesindeydim son haftalar da gebeler randevusuz gidebilirdi Dr verdiği tarihte
love_momy 3melekannesiyim kızcem devamlı bak devamlı ertesi güne de açıyolar ben hemen pazartesi buldum ama ben sabaha kadar sürekli bakıyorum yoksa gerçekten bulmak zor ben sabah 11 12 açıldığını görüyorum ama ıkı hafta üç hafta sonrasına açıyolar. Ertesi gün için gece vakitlerine kadar kontrol etmek gerekiyor 10 dakıka bır gır bak
3melekannesiyim love_momy öyle yapayım her aklıma gelince bakıyorum uygun randevu yok diyor inşallah bulurum bakım