Esramerym valla onu mu oldum başka bir şey mi bilmiyorum ama halen toparlayamadım. Önce grip gibi başladı gece sıtma tuttu sabaha kadar eklem ağrısı çektim sonra gün boyu ağrı sızı halim hiç yoktu hep yattım 5-6 gün olacak öksürük ve burun akıntısı kaldı ne yapsam da öksürük geçmiyor. Evde yapmadığım şey kalmadı. Doktorum öksürük şurubu verdi ama daha çok öksürüğü artırıyor sanki o yüzden 1 gün içtim bıraktım bakalım ne zaman tam iyileşeceğiz 2.5 hafta sonra doğum var Allah izin verirse.