Kızlar benim doktorum rahmimin kısa olduğunu acil Serklaj yapmam gerektiğini söyledi ama detaylı için gittiğim profesör bana rahmimin 30 olduğunu hiç gerek olmadığını bu doktorların artık neden neyi ne için yaptıklarını şaşırdığını söyledi direk vajinadan baktı doktorum ise karından ultrasonla söyledi 23 diye ben kime inanayım profesör her şeyin iyi olduğunu serklajın bebeğe zarar verebileceğini risk oluşturabileceğini söyledi bu haftadan sonra ben ne yapayım