busra-ayaz61 Benim normalde 5 ocakta 40. Haftam doluyor fakat hoca 1-3 ocak olmadıgı için cok korktum o zaman 31. Aralıkta gel çatı yapalım sana dedi. Doğum mu başlatacak cok endişelendiğimi gördü cünkü.
buse2507 busra-ayaz61 genelde çatıdan sonra doğum başlıyor benimki öyle olmuştu hazırlıklı gidin isterseniz