21+2 iken detaylı usg yaptırdım 12. Haftada ense kalınlığı normal idi detaylı usgde de herşey normal.olmasi gerektiği gibi olduğu söylendi ölçümlere göre 20+4 üm burun kemiği görüldü normal denildi ense kalınlığı 6.7 mm çıktı doktor normal olduğunu söyledi ama bana biraz yüksek geldi bu durumu yaşayan anneler var mı