priencessgirlmom Gebelikte sizi daha çok ateş mi basıyor yoksa soğuk mu? 20 haftalık gebeyim ben son 3 4 gündür özellikle uyku zamanı olunca bi alevleniyorum bana çok sıcak geliyor bu soğuk havalar giyinemiyorum bile bu durum normal mi?
Havin49_ priencessgirlmom ateş basıyor midem yanıyor bazen eşime bi tekme atıp yataktan atadım geliyor durduğum yerden boncuk boncuk terliyorum çok kötü göğüslerim büyğk olduğu için çok pişik oluyor mecbur hergğn duş alıyorum
elisimm priencessgirlmom bnm daha 11 hafta ama acayip içim yanıyor buzlu wu soğuk su soğuk şeyler tüketmek istyrm hep 🤗
Ayseguls_baby priencessgirlmom hamilelikte beni çok ateş basıyordu doğurana kadar ellerim sıcaktı herkes enfeksiyon mu var neden böyle sıcaksın diyordu, geceleri de hep atletle yattım kışın dahil
Ftmars Ben 35 haftalık hamileyim ama uzun zamandır ateş basması var geceleri uykuya dalamıyorum özellikle normalde asla ısınamam kışları ama hamile olunca işler değişiyor :)
priencessgirlmom Ftmars ay şükür bende acaba bende bir sıkıntı mı var kime sorsam hayır soğuk diyorlar ben de belli etmesemde korkuyorum 😂😂
priencessgirlmom Havin49_ 😂😂 Allah kolaylık versin bende acayip sıcaklıyorum uykuda terliyorum ayaklar eller yanıyor benim kime sorsam abartma hava soğuk diyorlar ara ara camı açıp soğutuyorum kendimi zor dalıyorum uykuya bu defa da korktukça panikten yanıyorum😂 neyseki normalmiş ya
priencessgirlmom atesvesu ay ben kendimi çevredekiler yüzünden anormal sanıyordum valla acaba başka hastalık mı var bende diye düşünmeye başlamıştım 😂 çünkü bende cam açıyorum üşümek istiyorum resmen kaygıdan huzur kalmamıştı bende anormal olan onlarınki meğersem
atesvesu priencessgirlmom hormonlardan canım birde artık bebek rahim büyüyor son aylara doğru gidiyoruz
priencessgirlmom elisimm ay dikkat et kız hele bu havalarda ateşine çokta güvenme hasta etme kendini 🤭