rmyysgngr benim hâlâ var 12 deyim ama idare edebiliyorum prilam kullanıyorum bi ara öğünüm yayla çorbası , muz , biraz kuru ekmek tarzındaydı zoraki şekilde ağzıma atıp çok çiğnemeden yutmaya çalışıyordum doktorum patlamış mısırın da iyi geldiğini söyledi bi kaç kere yemiştim iyi gelmişti ama sonra ondan da tiksindim yiyemedim bidaha