Zcvkk Kızlar tam 1 Ocak 2026 tarihinde 37+0 oluyorum. Bu sürece kadar çalıştım. 1 ocak 2026 tarihi mi benim için iş çıkışı olarak görünecek yoksa 31 Aralık mı?