st23 busrabusrabusrabusra testinize göre var gibi markayı bilmiyorum google üzerinden araştırın umarım sonuç istediğiniz gibi çıkar garanti olan kan tahlili sağlıkla kavuşalım inşallah güzel sonuçlara 🩷
gizem6 busrabusrabusrabusra Ben bu ay aşılama oldum farklı test markası böyle çizgi çıkardı. Eşim days combort almış bu testten 3 tane yaptım hepsi negatifti kan verdim sonrasında negatif çıktı regl de oldum. İnşallah vardır🌸 ama bende yanıltmamış oldu Regl gününüz yakınsa bir de kan verin ☺️
nilperab nilperab canım acile git deki test yaptım gebe çıktım .Kullandığım ilaç var duruma göre bırakcam ilacı de test yapıolar
busrabusrabusrabusra anurarikan acaba testte yanilma payi olabilir mi? Ilk anda cikmadi cunku 8-10 dk icinde cikti
busrabusrabusrabusra Son adet ilk gunu 2 aralik adet olmama 1 hafta var acaba test yaniltabilir mi diye dusundum yani kendimi kandirmak istemiyorum umitlendim bi an
anurarikan busrabusrabusrabusra Benim ki de böyleydi hemen çıkmadı çizgisi çünkü daha 1 haftalık bile değilmiş dün kan testi yaptırdım 60 çıktı
busrabusrabusrabusra st23 marka days comfort ikinci cizgi hemen o an degil de bes dk sonra falan cikiyor o yuzden kafam karisti
busrabusrabusrabusra gizem6 insallah bakalim kan tahliliyle belli olur ancak cunku ikinci cizgi ilk anda degil bes dk sonra falan cikar gibinoluyor belli belirsiz insallah sizin de en hayirli zamanda gonlunuzce kolaylikla olur allahim Saglikla huzurla versin
Kubra381 busrabusrabusrabusra döngün kaç gün normalde Bu ara kusura hayırlı olsun inşallah gebelik vardır sağlıkla kucağına al 🤲🏻
busrabusrabusrabusra anurarikan benim de 2 aralik cizgi ilk an da degil de bes dk sonra falan cikti o yuzden kafam karisti