Quen_14 abartmasanız mı? 😂 normal gidip konuşulur gerekirse müdüre şikayet edilir de kimse gidip kıyamet koparıp okulu öğretmenin başına yıkamaz yani.
Normalde evde 2-3 tane yaşı yakın çocuğu anneler idare edemeyip telefon tv yükleniyorlarken okulda 20 tane çocuğu idare etmek kolay değil, yöntemi yanlış ama eğer sınıfın huzurunu bozan bir çocuk ise eğer ceza alması değil ama yaptığının bir sonucu olduğunu bilmesi,öğrenmesi lazım. Zaten eğitimde ceza diye bir kavram yok.
Ayrıca anneler öyle çocuklar var ki bütün sınıfın huzurunu bozuyor, öğretmenin kurduğu düzeni 2 dakikada alt üst ediyor sınıfta diğer çocuklara zarar veriyor vsvsvs. Çocuklarınızı nolur öyle yetiştirmeyin.
Yani okul öncesi sandığınız kadar kolay bir alan değil asla. Her konuştuğum öğretmen arkadaşım çocukların 10 sene önceki çocuklar gibi olmadığını söylüyor, e sebebi de belli tabii ekran.