ysmnvrl Kızlar 19+2 ikiz gebeyim . İkisi de kız çok şükürrrr İsimlerin birini ben birini eşim koyucaz diye anlaştık. Eşim Eflin ismini istiyor ben hala karar veremedim sizce benzer bi isim mi olmalı yoksa herhangi bir isim de olur mu
ysmnvrl Baahaar evet direk benimde aklıma ecrin gelmişti ama illa benzer olması şart mı diye de düşünüyorum
Es07 Eflin değişik geldi biraz pek duyduğum bir isim değil Elyesa,Elif,Ennur gibi isimler önerebilirim
defne157 Es07 ya ben de 30 haftalık hamileyim ilk kızımın adı Defne ikinci kızımın adına karar veremiyorum eşim kızımın adına güzel yakın bir isim olsun diyo ben derin olsun diyorum oda damla sizce hangisi daha hoş ve yakın duruyor
Leilani ysmnvrl benzer olmak zorunda değil hoşunuza giden bir isim koyun bence. İlişi de farklı bireyler sonuçta niye illa isimler benzesin ki
uzlet ysmnvrl efnan. benim çok sevdiğim bir isim Hatta rüyama da girmişti ama eşim kızıma koymamı istemedi beğenmedi
Frhnemkli Kızımın ismi aslında Eliz Efnan ikiz olsaydı birine ELİZ diğerine EFNAN düşünüyordum tek gebelik oldu direk eliz efnan verdim iki isim ama ikiz olsaydı da çok yakışıyordu 1 yaş olduk bile 🥰 ELİZ & EFNAN uyumu💕
priencessgirlmom ysmnvrl kızımın adı Eflin Ece 🌸şimdi ikinci geliyor pek uyum bakmıyorum Elvin,Eslin uyumlu olabilir omun dışında bende Eliz düşünüyorum bazen ama emin de değilim 🤭 bence çokta uyum gerekmiyor ya 🌸