Merhabalar dün renkli ultrason muayenem vardı herşey yolunda güzel dedi çok da iyi bir doktordu detaylı inceledi fakat bebeğim dönsün diye doktor çok uğraştı ama dönmedi kalbin bir odacığını göremedim dedi hatta bi on dakika mola verdik sonra tekrar muayene etti ama yok yani bebek arkasını dönmedi arkadan da görmem lazım dedi 3 hafta sonra tekrar gel dedi bende randevu zor bulunuyor tekrar size bulamayabilirim diğer doktora ne söyleyeyim dedim hani kalbin neresine bakılacak diye sordum doktor bey e nabıza yazdım senin birşey demene gerek yok dedi bugün sabah hastaneden doktorun asistanı aradı ve randevu vereceğini söyledi doktor istemiş bende telaş yaptım acaba ciddi birşey mi var yoksa doktor bey kolaylık olsun diye mi böyle istedi var mı iki kez renkli ultrasona giden uff kafam çok karışık umarım ciddi birşey değildir 🥺