Selam kızlar uzun bir süredir buradan uzaktaydım çarşamba günü adetimin 3. günü vajinal muayene oldu ve doktor 17 ve 19 milim iki yumurta gördü Ben de normalde Erken menopoz var Normalde değerler çok yüksekti bu ay hormonları normale dönmüştü. Doktor geçen aydan Kalan yumurtalar olabileceğini söyledi benim gibi bu durumu yaşayıp hamile kalan oldu mu acaba Yani geçen aydan kalan yumurtalarla hamilelik oluşabilir mi acaba Bu arada cyclo progynova var ilacını kullanıyorum