melekayaa vakumu kullanmak zorunda kaldılar tehlikesi olduğunu bilmiyordum ama çok şükür birşey yaşamadık umarım sonrasında da yaşamayız🙏🏻 biz ilk 1 ay kontrollerini ücretsiz yaptırdık düzenli sarılık kontrolü yapıldı işitme testi yapıldı, çocuk doktoru kontrolümüzde vardı en son aklınızda olsun kalça ultrasonu kontrolü ücretli yapılıyormuş biz özel sağlık sigortası yaptırdık anne-bebek şeklinde ama sigorta karşılamadığı için 1500 TL ücret ödedik.Doğum sonrası kontrollerinde 40 gün sonrası benim kontrolünde olucak sanırım o da ücretsiz doğum paketinin içinde.Biz ekstra kaldığımız gün ve kalça ultrasonu dışında henüz para ödemedik, bundan sonraki kontrollerimizde de muhtemelen özel sigorta kapsamından dolayı ödemeyiz diye düşünüyoruz.