zumrutgvn hemen yazmaya geldim , şu an 2. Bebeğime hamileyim , ilk hamileliğimde asla ama asla bilmiyorduk perde olduğunu , 33+5 te bir anda suyumun gelmesiyle doğum sürecim başladı , Sezeryan oldum, 14 gün bebeğim küvezde kaldı , doktor Sezeryan esnasında rahmimdeki perdeyi gördüğünü söyledi , 2. Gebelik düşünürsen baktır dedi , 2. Gebelik düşünmeye başladığım da doktora gittim ultrasonda perdeyi gördü , rahmin yarısına kadar olduğunu söyledi , ben alınacak mı nasıl olacak dediğimde “ bir kere sağlıklı bir doğum yapmışsın ben rahme müdahaleyi doğru bulmuyorum dedi ve sonrasında bir de perinatoloji uzmanıyla görüşüp ortak olarak perdenin alınmaması kararını aldılar , şu an 16+6 dayım , inşallah bu sefer erken doğum yapmam , önlem olarak progestan kullanıyorum, tahminim ilerleyen haftalarda ciğer geliştirici iğne falan olurum , allahım tek isteğim 35-36 haftaları göreyim en azından