Zeynebin_annesi35 Kizlar ben haftalardir ayrintili ultrason icin gun almaya calistim olmadi ucretli olanlarada gidemedim dunde 24.haftaya girdim artik yaptiramam dimi bu haftadan sonra
Elikkk Zeynebin_annesi35 ben 27 haftayım cuma günü randevum var yapıcaklar devlet hastanesinde bana 1 ay sonrasına gün verdiler ben ne yapabilirimki haber veririrm inşallah cekerler
Pelinzade Zamanını hatırlamıyorum ama özel tıp merkezlerinde daha uygun oluyor ben 60 tl ye mi yaptırmıştım öyle bir şey