Leyla727272 Kizlar iyi geceler 3.çocuğum olacak hayırlısı ile 7+1 başvuruyu ne zaman ve nerden yapmalıyız bilgisi olan varsa yardımcı olursa çok sevinirim 🤗😇
Deleted33000 Leyla727272 o aylık verilen para için doğumdan sonra bebeğin TC Şi ile e devletten başvuru yapabilirsin