2 gündür alt kasık bölgem ağrıyordu böbrekte stent var ben o ağrı veriyordur dedim aldırış etmedim ama karın sertleşme ara da oluyordu bugün ciddi sertleşmeler vardı akşam doktoruma mesaj attım oda doğumhaneye git nst çekilsin dedi gittim çok az sancılar çıktı doktorum da o sıra doğuma geldi beni de görmeye geldi alttan baktı açılma yok dedi sancılar bu kadar erken mi başlıyor cidden alttan muayene de aşırı derece kastım kendimi bir de