alt21
Ben ilk gebeliğimde 3 ay emzirebildim 3 senedir ozellikle sol gogusumden sut geliyor kedniliğinden nadir ama sıkınca mutlaka geliyordu hatta sıkmasam rahatsız ediyordu doktora gittim prolaktin felan baktılar normal cıktı zamanla gecer dediler ultrason cektirdim fibrokistikmiş goguslerim sutle akakası yokmuş ama 1 senede bir kontrole gidyodum cok agrım oluyor suan 11 haftalık hamileyim 2 kere sıktım dogumu tetikler diyolar o yuzden geliyormu diye denedim geliyo yine ama eskisi gibi rahatsız olmuyorum