susam-1307 Haftadayım . 3-4 gün önce hafif bir lekelenme yaşadım , bugün yine tekrarladı . Mauyenemde herşey normal gözüküyor . Geçen ay yine yaşamıştım bu durumu . Çok endişeliyim . Var mı böyle bir şikayet yaşayan
Semanur_71 susam-1307 bende oldu bi kere progosteron kullandim sonra gecti canim kan gordum bende hafif
aselsura susam-1307 merhaba dün yaşadım dedıgınızı adet sancısı gibi hafif agrı var tekrarlamıyor sürekli dün acilde bakıldı nst alttan muayene ultrasın hıc bi sorun cıkmadj size sebep bulabilmişlermiydi
susam-1307 Semanur_71 geçen ay progestan kullandırmıştı doktorum bu kez söylemedi sadece istirahat önerdi
Aleynadiyorki Cinsel ilişki veya enfeksiyon da tahrişe neden olduğu için olabilir benimde olmuştu istirshat sonrası geçmişti çok ayakta kalınca yorulunca da oluyor
susam-1307 Aleynadiyorki karnımda çok gerilme ve sertlik var . Korse kullanmaya da başladım . Her iki lekelenme de 1 saatlik yürüyüş sonrası oldu . Sanırım bir süre hareketsiz yaşama geçeceğim
susam-1307 aselsura aselsura benim de tüm muayenelerim normaldi . bebeğin popo ya da başı rahim ağzını hassaslaştırıyor olabilir dedi . Geçen ayki 3-4 gün sürmüştü fakat bu kez 15 gün devam etti . Progestana devam ediyorum hareketimizde azalttım . Kaçıncı haftadasınz Çok geçmiş olsun size de
aselsura susam-1307 çok sağolun sizede geçmiş olsun🌸28. Haftadayım sabahtan beri bişey yok Progestanı koyduktan sonra degısık oluyo akıntı onu farkettım demin dün sknt gormedıklerı ıcın doktoruma gitmedim
susam-1307 aselsura progestan biraz kahveye döndürüp sonrasında kesiyor lekelenmeyi . Sarıya dönğnce de kıvamı koyulaşıyor . Yoğun bir kanama olmadığı sürece endişelenmeye gerek yok diyor doktorum ama yine de insan tedirginliğini atamıyor