Damlasvs Kızlar sezeryan olduktan ne kadar sonra hamile kaldınız 9 aylık bebişim var bir yanım çok istiyor bir tane daha olsun birlikte büyüsğnler diye bir yanım korkuyor ya 😭🥹
Damlasvs YyyyYasemin ya bakınıyorum 5_6 ayda bile hamile kalanlar var acaba bir tehlikesi varmı ki benim doktorumda korun demişti ama en az 1 sene
YyyyYasemin Damlasvs sakınca olur mu bilemem ama kadının vücudu doğumdan sonra hemen toparlanmıyor rahmin vucüdün toplanması bayağı zaman alıyor o yüzden bence sağlıklı bi gebelik için hemen yapılmamalı
Mrsz Ben doğru bulmuyorum doktor 2 seneden önce rahim toparlanmaz dedi hele emziriyorsan ilk bebeği memeden kesmek zorunda kalan oluyor.Normal doğuranlar için riski yok ama sezaryende anne sağlığı açısından da riskli oluyor
Damlasvs Mrsz herkesin görüşü farklı tabi olması gereken o benim doktorumda en az 1 sene korun dedi de ne bileyim işte istiyorum da 😢
Damlasvs crknordk sağlıkla kucağına al inşallahhhh kontrole gittin mi hiç doktorunun yorumu ne bu konu hakkında korkumda var isteğimde ne olacak bilmiyorum 🥲😢❤️
crknordk Damlasvs gittim aynı doktora gittim hiçbişey söylemedi erken vs sıkıntı olur diye hiç olumsuz bişey söylemedi. Bence 1 seneyi geçince sıkıntı olmuyo.