Ben 5 haftalıkken gitmiştim ultrasonda görünmedi kese geç oluşmuş, ama kan tahlilinde hamile olduğum çıkmıştı. Ve 5 haftalıkken lekem geldi doktor yerleşme kanaması görülebilir dedi. Sonrasında bir kez daha kanamam olmuştu yine yazdım doktoruma, devam eden kanama değilse sorun yok ara ara görebilirsin bu kanamayı dedi. Yerleşme kanaması bir kez olmaz mış yani ara ara olabilir miş.