Şu an 25. haftama giriyorum ilk dört buçuk ay aktif olarak kustum midem aşırı bulanıyordu günde yaklaşık 25 defa kusuyordum ki artık öyle bir noktaya geliyordu ki kusarken ağzımdan kan gelmeye başlıyordu eşim defalarca gece gündüz beni sürekli hastaneye taşıdı bu süreçte eşimin desteği gerçekten çok büyüktü Allah razı olsun bebek gibi baktı bana ne ilaç ne serum mide bulantımı geçiremiyordu şimdi altı aylık olmak üzereyim çok şükür o kusmalarim bitti ama hala ara ara bulantı hissettiğim için akşamları iki tane prilama devam ediyorum ama biraz da olsa nefes aldığım bir dönemdeyim ve şunu büyük bir şeffaflıkla söyleyebilirim ki yemek yemeyi çok özlemişim yediğim her öğünle mutlu oluyorum😂bulantidan yemek yiyemediğim zamanlar yiyeceğim şeylerin hayalini kuruyordum😂 şimdi de babişiyle heyecanla kızımızı bekliyoruz🥰❤️💞