yurdgul mutlaka bi acile gidin nst baktırın. İlk gebeliğimde serklajlıydım erken doğum oldu. Bi gün öncesi çok fazla sertleşme vs olmuştu karnım taş gibi oluyordu sürekli , bel ağrısı vardı birde sonra kasılmalar sıklaştı saatte bir vs derken düzenli aralıklarla gelmeye başladı sancı falan başlamıştı yine de korkmayın ama nst baktırın