Benim iştahım hamileyken daha az açıktı 😀 aşırı pis boğaz oldum yatıp kalkıp yemek düşünüyorum emzirmemden kaynaklımı umarım ondan kaynaklıdır 😀 diyete giricem ama ek gıdaya geçmeyi bekliyorum kışlık hiç giysim yok alasımda yok zayıflıycam diye ayy napcam ben ya