Arkadaşlar devletteyim çok şükür rahat bi pozisyonda çalışıyorum ama sürekli hastalarla muhatap oluyoruz zaten asla eldivensiz işlem yapmıyorum ama bazen maske takmaya eriniyorum sonra da kafama takıyorum gebelikte ekstra dikkat etmek gerekiyor siz napıyosunuz nasıl kendinizi koruyorsunuz ya da sizde benim gibi kafaya takıyor musunuz 🥹