İyi akşamlar canlarım. ♥️
Hep Ara ara aklıma gelir bu düşünce.
Ankarada yaşıyorum. Antalya veya Muğla da yaşamak isterdim. Çünkü ikiside çok güzel memleketler. Denizi var. Deniz aşığıyım.. Antalya ya 4 kere gitme şansım oldu. Mükemmel , harika bir şehir gerçekten.🥹🥹☺️ Muğla ya gitmedim hiç ama bnce göründüğünden de güzeldir. 🥹
Siz nerde yaşıyorsunuz? hangi şehirde yaşamak isterdiniz? Neden ? ♥️