flzdlbss şuan benim de başıma geldi benim de 4+6 görünüyor uygulamaya göre sabah kalktığımda kahverengi leke vardı az az hala oluyor takip edicem ona göre akşam gidicem hastaneye en son betam 59 du ama 22 sinde çok yeni yani benim inşallah ikimiz içinde yerleşme kanamasıdır başka bişey yoktur 🌸🙏