fistikk Kizlar gebelikte 2 kere antibiyotik kullandim bebegime bi zarari olur mu enfeksiyon var onun icin kullandim
Fatmanur_0416 fistikk doktor verdiyse sıkıntı olmaz bende enfeksiyon değil de grip olduğum için doktorum 2 hafta kullanmam için antibiyotik vermişti doktor verdiyse sorun yok
2025hamile fistikk bende hasta olduğumda doktor antibiyotik vermişti. Sadece grip ilacı içemezsin demişti. İçini ferah tut bir şey olmaz inşallah 😊
asya0601 fistikk bende kullanıyorum şuan doktor uygun olanını yazıyor zaten bişey olmaz inşallah. Ben ilk gebeliğimdede kullanmıştım bir sıkıntı olmamıştı
Fatmanur_0416 fistikk doktor verdiyse sorun yoktur canım bana da verdi bende 2 hafta kullandım 23 haftalıkken
fistikk Es07 ben idrar yolu enfeksiyonu oldugum zaman dut kurusunu kaynatip iciyordum.sabah aksam geciyordu