avukatannem 9+2 deyim. Sadece çabuk yorulma var meme hassasiyetim gitti bebiş iyi mi bilmiyorum iştahlıyım yorgunum hepsi bu hamile olduğumu unutuveriyorum gibi.. Progestan fitil kullanıyorum 2 haftadır zarar etmez bebişe herhalde :/
Sonyaazz avukatannem en baştan beri kullanıyorum canım ve doğurana kadar da kullanicam bir sıkıntı olmaz merak etme
avukatannem Sonyaazz sizde de böyle bir durum olmuş muydu bulantı vs de yok o yüzden korktum progestandan sonra bebekte bişe mi oldu diye
Sonyaazz avukatannem canım benim ikinci gebeliğim zaten ilk gebeliğinde de kullanmıştım bir süre ilk gebeliğimde erken doğum olduğu için tedbir amaçlı direkt başlattılar doğuma kadar da kullan dediler İnan ilk 3 ayım çok güzel geçti o böyle Ne güzel diyordum ama 13 haftadan sonra asıl bulantıların başladı değişik benimki ilk 3 ay hiç istifra etmedim 3 aydan sonra iki kere ettim 😌