Momlife_ Nelere dikkat etmeliyiz örneğin tekerlek marka vb araştırmadım hiç size sormak istedim çok büyük istemiyorum kendim de minyonum zaten taşıyabileceğim bir şey olsun istiyorum
nilperab Momlife_ kraft arabalar genelde hafif ve yormuyor.Kraft kenya ve kraf tokyo guzel arabalar tercih edebilrisiniz
nilperab Momlife_ arabanın hafif olması,taşıma kapasitesi,çift yöne dönen olması,sepetinin kullanıslı olması,sürüşünün rahat olması.ama kraft iyi eksik parça olsa biley olsa tedarik edebiliyorsun parçayı o yöndede iyi
gunelozturkq doimom bende Kraft kenya aldım ama daha doğumuma var kullanmadık siz doğum yaptinizmi memnunmusunuz ?
nilperab gunelozturkq benim çocugüm 2,5 yasında hergün full kullandım dogdugundan beri.Sehir sehirde gezdi.Bulunduğum yaşadığım yer dar kaldırımlı rampa ona rağmen arabayı sürerken akıyor resmen 😀tabi puset kullanımı bıtınce ıkıncı buyuk üstü takınca içine bebek arabası minderi almanızı öneririm çok konforlu oluor.Ikıncı bebek arabası üstü uyurkende tam kapanabılıo mükemmel ürün.Hatta vidası cıktı kraftı aradım kargoyla vida gonderdı ücretsiz.isterseniz getirin dedi yok getireme diyınce vida gönderdıler cok memnun kaldım
gunelozturkq nilperab Allah sizden razı olsun ya baya içim rahatladı şuan en başından beri Kraft Tokyo diye tutturdum almaya gitdik bakıyorum çok sağlam durmuyor çok hafif geldi bana kimisi hafif istiyor tercih meselesi tabikide ama eşimde bende beğenemedik sonra satıcı kenyayi önerdi alın asla pişman olmazsınız bende Kenya kullanıyorum aşirir memnunum diyince inceledik tokyodan bir tık daha ağir ama daha sağlam duruyordu bizde Kenya aldık ikiside aynı fiyatdi ama benim içime Kenya daha çok sindi ama eminde olamıyordum yilbaşindan sonraya bırakmak istemedik zaman gelecek denildi o yüzden iki gün önce aldık yorumunuzu okuyuncada çok mutlu oldum🙏🏻🌸❤️
nilperab gunelozturkq tokyoyuda arkadaşım kullanıyor canım.Tokyoda hafif araba iyi yönü tokyonun büyük puseti çıkarmadan 360 derece dönüyor.ama ilk kullanağın puset çok küçük minderi çok sıkışık kenya o yönden iyi.Onunda dediğim gibi puseti elle cıkarmadan dönmesi iyi.Ama kenya bayağı memnunum merak etmeyin kullanınca sizde memnun kalacaksınız
gunelozturkq nilperab ya o dönen puset için bebek azıcık büyüdükten sonra ayakları takılacak zaten 360 derece donemeyecek dedi satıcı kız illaki döndürürken bebek her türlü rahatsız olacak dedi mana çok mantıklı geldi bizde Kenya modelini seçtik inşallah memnun kalacağımızı eminim şuan için daha rahat bir şekilde kullanicam inşallah 🙏🏻❤️
yasen1 Ikıncı gebelıgım travel ve bastın kullandım travel kesınlıkle almayın kabın boy alıcam net ya pusetlı olandan yada maxı çosı lara 2 modelını
nilperab Duygu_52 [](https://) https://www.google.com.tr/search?client=safari&hs=F9NU&sca_esv=ef4dce442ae38cf4&hl=tr-tr&udm=28&fbs=AIIjpHy17d4ER2vnYnzZAgXYs-17zF9sZdkuIPRZm7l4YrnNgjqcPjt3BnGhrdQRhFO0i3F-9JSvKTs4P3bpc7xiz0G9fMj6_Q5VY_KPYA-u1fqG7kMndRHRpXdJ0kUDSMSyh86JnRDCbTPOxAa-Szlozd-v5L4fvcj4KPDEsUj2Asa_hASrs8HXar4BgoleN6C_oTngBiOGZIY1TrafQYt37w-OTOrA6HeIOJ2hYr8RyifCYpB2W3lNtWT9GKBIV6EXnNARMy_o18wYzMkuUvcStGCm1hDs8Q&q=kraft+kenya+bebek+arabas%C4%B1&ved=1t:220175&ictx=111&biw=414&bih=611&dpr=3#piu=ps:59&sv=CAMSrAIa8AESABosMmFoVUtFd2pnOWJ6Y2xONlJBeFUxUlBFREhiNk5JNDRRZ2kxNkJBZ1pFQXcijAEKEzQ4OTMwMDAzOTk4MzAwMzA1NTASEzE5NzQwODcyMTYzNzYxMjM0NDkiFDEzMzgxMzEyMDc2ODQ1NTI2NzY3MhM4NDUzNjcxNDMzNDA0OTE2NjM5OhI1NzY0NjI4MDgzMDQ1NDg0ODVKAmhnUgCgARPwAQCCAhQxMzU2ODM5MDc4OTUzMTkwNTEzNzAAQi0yYWhVS0V3amc5YnpjbE42UkF4VTFSUEVESGI2Tkk0NFFyWWdHZWdRSUdSQUYgBioxCg5wdmUtU1RSRUFNX1BJVRIdcHZlX3ZRVlFhYUFqdFlqRnp3LS1tNDd4Q0FfMTEYATABOAEg45qZsA8wAUoKCAEQAhgBIAEoAQ
Nunuselllaa Bagi neo 2 -bagi neo big kabin boy hantal olmayan tek elle kapanıp açılabilen estetik olarak güzel duran araba tavsiye ederim