Kızlarr ben normalde gebelik boyunca afedersiniz hep kabızlık yaşadım şu an 35+5 haftamdayım ve yaklaşık bir haftadır böyle ishal gibiyim lavaboya zor yetişiyorum demin bi video karşıma çıktı doğumun çok yaklaştığı belirtiler arasında bu ishal durumu da varmış acaba yaşayan oldu mu merak ediyorum