Merhaba cicişler. Dun doktor kontrolum vardi devlet hastanesinde.36+1de bebegimin bas cevresi 39+1 uyumlu çıktı kilosu da 3360 gr cikti nstde hareketleri cok azdi.Acliktan olabilir dedim yemek yiyip yarim saat sonra tekrar gir dedi doktor. Öyle yaptim ama 2. De de yine azdi hareketleri yaklasik 40 dk nstde kalmis olmama ragmen. Doktorum su an icin acil olmadigini ama bundan sonra o devlet hastanesine gitmememi üniversite hastanesine gitmemi istedi ve o aksam kesinlikle üniversitenin aciline gitmemi nst cektirmemi söyledi ben de sorun yoksa neden cektireyim ki dedim ama cok israr etti kesinlikle git dedi ben de kuşkulandim o yuzden gittim. Üniversitede kanve idrar testlerinden sonra sekerli bir serum taktilar ve dogumhaneye alindim.Daha once vajinal muayene bile olmamistim ama direkt çati muayenesi yaptilar ardindan elle muayene yapti ve vajinal ultrason yapti o kadar canim acidi ki bagirmama disardaki hemsireler geldi ne oluyor diye. Zaten korkmus haldeydim ve açılma baktiklari icin korktum suyumu patlatacaklar faln sandim. Normal mi sezeryan mi istedigimi sordular numkunse normal istiyorum dedim" o zman bunlara alisacaksin" dediler.Acilma yok dediler karindan baktiklari ultrasonda bebek hareketleri canlandi baya hareketlendi ve gercekten de başı baya büyük dediler daha buyumezse normal olur buyurse sezeryan olur dediler. Sonra tekrar nstye girdim nstsi normal cikinca isterseniz yatiralim dediler bende normalde neden yatircaksiniz dedim istemiyorum dedim ciktim ama cok garip geldi bu olanlar anlayamiyorum. Uzun oldu kusura bakmayın